Izvorni kod

MODUL TRAŽBINA

Administriranje tražbina unos/izmjena/brisanje
Uvoz/osvježavanje tražbina iz eksternog sustava
Pregled tražbina po predmetu
Pregled tražbina po stranci
Praćenje utuženosti tražbina

MODUL RADNJI

Praćenje svih poduzetih radnji za određeni predmet
(pribavljanje svih potrebitih dokumenata, odrađena ročišta ... )
Dodjeljivanje zadataka korisnicima
Praćenje učinkovitosti korisnika
Podsjetnik na zadane / dodijeljene zadatke

MODUL IZVJEŠTAJA

Pojedinačni i grupni izvještaj stanja pravnih predmeta po tipu, statusima i periodu
Grupni izvještaj stanja pravnih predmeta po statusima
Izvještaji po rješenjima grupni i pojedinačni
Izvještaji troškova, otpisa, tražbina ...

ADMINISTRACIJA

Predložaka i rješenja
Korisnika i korisničkih postavki
Statusa stranki
Statusa, tipova i lokacija predmeta
Sudova i sudaca
Troškova

Saloni ljepote, frizeri, wellnes, spa i fitnes

 

PRODUX - SALON LJEPOTE je informatičko rješenje namjenjeno vođenju frizerskih, kozmetičkih, pedikerskih, manikerskih, wellness, spa i fitnes centara te ostalih vrsta salona ljepote. Kartoteka stranki sadrži sve kontakt podatke stranke (mobitel, telefom, mail, adresa, fotografiju, datum rođenja ...) te povijest svih posjeta i korištenih usluga.

Produx salon ljepote, frizerski salon, wellnes, spa, fitness

 

Kartoteka je brzo pretraživa po imenu / prezimenu stranke te u je u tren dostupna kompletna slika klijenta.

Za svaki posjet otvara se nalog u koji zaposlenici unose usluge kako ih dovršavaju čime je omogućeno pračenje učinka zaposlenika i u skladu s time i nagrađivanje istih.

Modul Rezervacije resursa omogućava praćenje i izvještavanje po resursima. Resurus može biti aparat / uređaj za pružanje usluge (npr. krevet, pedikerska stolica, masažna kada, solarij), soba / salon u kojoj se usluga pruža (npr. sauna, jakuzzi) ili djelatnik koju uslugu pruža.

Prilikom rezervacije mogu se odmah upisati usluge koje će se koristiti te se iste po dolasku klijenta klikom miša prebacuju u nalog / račun. Dostupan je i čitav niz izvještaja vezanih za promet, stanje blagajne stanje skladišta, realizaciju po djelatnicima itd.

 

Kartoteka
Detalji stranke
Povjest usluga za stra...
Nalozi
 
Za još slika kliknuti ovdje.

 

 

Popis funkcionalnosti:

Kartoteka stranki / klijenata:

  •  Baza svih klijenata s kontakt podacima
  •  Povijest posjeta i korištenih usluga
 

Kreiranje/upravljanje radnim nalozima:

  •  Kreiranje naloga
  •  Kreiranje računa direktno iz naloga
  •  Kreiranje novog naloga iz starog
  •  Predefiniranje liste radova / usluga te odabir istih iz liste u radni nalog
  •  Pregledavanje radnih naloga po strankama – povijest posjeta
  •  Više izvršitelja na jednom nalogu (djel. 1 nokti, djel. 2 masaža, djel. 3 frizura)
  •  Kontrola po djelatnicima
  •  Pregled naloga po statusu (otvoreni, zatvoreni, svi), stranci te vremenskom intervalu
  •  Mogućnost podešavanja najčešćih postavki radnih procesa, zbog ubrzavanja unosa u računalo
  •  Rekapitulacija izvršenih usluga / robe u radnim nalozima
  •  Artikli u radnim nalozima
 

Kreiranje / upravljanje računima (Modul mapoprodaja):

  •  Kreiranje računa direktno iz radnog naloga
  •  Slanje računa na e-mail iz aplikacije
  •  Kreiranje novog računa iz starog
  •  Knjiga izlaznih računa - IRA
  •  Knjiga ulaznih računa - URA
  •  Pregled računa po statusu (otvoreni, zatvoreni, svi), po kupcima, datumima, načinu plaćanja, plaćenosti (otvoreni, zatvoreni, svi) i kreatoru
  •  Dnevni blagajnički izvještaj
  •  Računi po načinima plaćanja i djelatnicima
  •  Rang lista kupaca
  •  Rekapitulacija utržaka
  •  Rekapitulacija prodaje artikala (po grupi artikala, dobavljaču, kupcu, vremenskom intervalu ...)
  •  Prodaja po danima uz mogućnost odabira vremenskog intervala po satima da se odredi u kojem periodu je potrebno– grafički prikaz
 

Skladište (Modul robno):

  •  Ulaz izlaz robe sa skladišta (primke, povrati dobavljaču, izdatnice....)
  •  Financijska vrijednost skladišta
  •  Stanje skladišta na dan
  •  Kartica artikla
  •  Inventure (viškovi/manjkovi)
  •  Ispis etiketa i deklaracija
  •  Knjiga popisa
  •  Automatsko kreiranje zapisnika o promjeni cijena
  •  Lista neusklađenih artikala
  •  Rekapitulacija skladišnih dokumenata
  •  Rekapitulacija artikala
 

Marketing i komunikacije (Osnovni modul):

  •  Slanje grupnih ili pojedinačnih e-mail-ova i SMS -ova iz programa u svrhu obavješćivanja stranki o novim uslugama ili akcijama (odabir po korisnicima,firmama,grupana, rođendanima)
  •  Obavijest o nadolazećim rođendanima stranki
  •  Ispis adresa na naljepnice u formatima( 2X4, 3X7, 4X10)
 

Rezervacije (Modul rezervacija):

  •  Rezervacije resursa i djelatnika
  •  Odabir artikala/usluga prilikom rezervacije
  •  Kreiranje naloga ili računa direktno iz rezervacije
  •  Pregled rezervacija (dnevni, tjedni, mjesečni)
  •  Ispis rezervacija po djelatnicima
  •  Klasifikacija rezervacija po statusu

 

  •  upravljanje firmama
  •  upravljanje kontaktima
  •  upravljanje korisnicima

Modul za automatsko kreiranje opomena

Potrebno je postaviti kriterije za automatsko generiranje:

  • Sve neutužene tražbine ili one kojima prijeti zastara (odredi se od-do period za datume valute)
  • Tip stranke
  • Minimalni iznos visine predmeta spora

Automatsko kreiranje opomena se vrši na način da se grupiraju tražbine s istom šifrom kupca te kao takve spremaju u bazu u nekom inicijalnom statusu te se ispisuju po prethodno dogovorenoj špranci.

Ukoliko tražbine stranke upadaju u prethodno definirani kriterij, a stranka je postavljena  kao nevaljala (preko statusa stranke) ista se preskače te je moguće ispisati listu takvih.

 


Modul za automatsko kreiranje ovršnih prijedloga

Potrebno je postaviti kriterije za automatsko generiranje:

  • Sve neutužene tražbine ili one kojima prijeti zastara - od-do period za datume valute)
  • Tip stranke
  • Opcija onemogućavanja uzimanja tražbina u zastari (korisnik postavlja datum do kojeg smatra da su tražbine u zastari)
  • Minimalni iznos visine predmeta spora
  • Broj primjeraka ovršnog prijedloga za tisak

Automatsko kreiranje ovršnih predmeta se vrši na način da se grupiraju tražbine s istom šifrom kupca te kao takve spremaju u bazu u nekom inicijalnom statusu. Za svaki se u ovisnosti o visini predmeta spora generiraju pripadajući troškovi javnog bilježnika (javnobilježnička nagrada, trošak dostave, klauzula pravomoćnosti i ovršnosti) te eventualno materijalni trošak ovrhovoditelja, te se ispisuje ovršni prijedlog po prethodno dogovorenoj špranci.

Ukoliko je stranka za čije tražbine upadaju u prethodno definirani kriterij, a stranka je postavljena kao nevaljala (preko statusa stranke) ista se preskače te je moguće ispisati listu takvih.

 


Izvorni kod rješenja

Naslovnica Rješenja Case Blue Izvorni kod Rješenja Saloni ljepote, frizeri, wellnes, spa i fitnes