Za svaki projekt se definira lista korisnika s ovlastima administracije / pregleda / odobravanja prihoda i rashoda. Odgovorne osobe, kao i voditelji projekta, kreiraju projektne zadatke te iste dodjeljuju članovima projektnog tima. Planirani fond radnih sati se prati kroz dnevnik rada i uspoređuje sa realizacijom.
Za svaki zadatak moguće je unijeti planirani iznos prihoda i rashoda. Stvarni prihodi i rashodi mogu se unositi u listu (rashoda / prihoda) koji se mogu direktno povezati s ulaznim i izlaznim računima ukoliko je instaliran i Produx modul prodaje Administratori mogu nadgledati sve navedene parametre i mijenjati ih kako bi se projekt uspješno priveo kraju.
Modul za vođenje projekata pomaže voditeljima i ostalim sudionicima u projektu pri planiranju te praćenju i analizi planiranih i realiziranih prihoda, troškova i vremena kako po pojedinim projektnim zadacima tako i za projekt u cjelini.
Popis svih funkcionalnosti:
Kreiranje projekata i projektnih zadataka:
- Izrada više projekata istovremeno
- Administracija projekata (kreiranje/izmjena/brisanje, aktiviranje/zatvaranje proizvoljnog broja projekata), izvoz liste projekata u excel dokument
- Definiranje odgovornog korisnika za projekt, naručitelja te postavljanje početnog i završnog datuma kao i aktivnost projekta
- Definiranje liste korisnika kojima se dodjeljuju prava na projekt tako da pojedini korisnicima možemo omogućiti samo uvid u stanje projekta, a drugim dati pravo administracije
- Definiranje projektnih zadataka, raspoređivanje istih po proizvoljno kreiranim fazama projekta, definiranje rokova i planiranje prihoda i rashoda
- Izvoz liste projektnih zadataka u excel dokument
- Praćenje projektnih zadataka po statusu dovršenosti Nedovršeni/Dovršeni/Dovršeni neodobreni / Svi
- Dodjeljivanje odgovorne osobe pojedinom zadatku koja je zadužena za odobrenja po završetku zadatka
- Dodjeljivanje ljudskih resursa (jednog ili više djelatnika) pojedinom zadatku te planiranje fonda sati
- Kontrola odrađenih radnih sati za zadatak kroz dnevnik aktivnosti s detaljima aktivnosti, broju dati i djelatniku koji ih je napravio te ispis liste u formi izvještaja
- Administracija rashoda po projektnom zadatku koji se mogu vezati za ulazne račune ukoliko je registriran modul maloprodaje ili modul prodaje
- Administracija prihoda/ rashoda po projektu, filtriranje istih po načinu plaćanja te vremenskom intervalu
- Ispis projekta u formi izvještaja sa svim projektnim zadacima grupiranim po fazama te planiranim prihodima i rashodima te planiranim i odrađenim satima za svaki zadatak
- Evidencija rada preko dnevnika rada s mogućnošću filtriranja unosa po djelatniku, naručitelju, projektu ili vremenskom intervalu
- Pregled dodijeljenih zadataka za djelatnika i to one za koje je postavljen kao odgovoran korisnik kao i one na kojima je angažiran. Filtriranje istih po stupnju dovršenosti, pregled po listama kao i kalendaru
- Izvoz liste evidencije aktivnosti u excel dokument
- upravljanje firmama
- upravljanje kontaktima
- upravljanje korisnicima