Izvorni kod

 

Kvalitetan servis započinje urednim preuzimanjem te evidentiranjem podataka vezanih za vozilo / plovilo i naručitelja servisa. Ukoliko je vozilo / vozilo već prije bilo na servisu, isto se izabire iz liste te se automatski dohvaćaju i podaci o vlasniku.

Produx servis vozila

 

Naručitelju se potom izdaje servisna primka kao dokaz predaje vozila / plovila na servis na kojoj su ispisani uvjeti servisa. Servisni nalog se pridodjeljuje serviseru te se tijekom servisa nadopunjuje s izvršenim radovima kao i ugrađenim dijelovima. Vrste i statusi servisnog naloga administriraju se od strane korisnika . Kako su ponude sastavni dio ovog modula ista se može izraditi iz servisnog naloga kao i servisni nalog iz prihvaćene ponude. Račun za servisiranje kreira se direktno iz servisnog naloga po stavkama u nalogu, odnosno utrošenim uslugama i ugrađenim dijelovima. Za svako vozilo klikom miša se dobiva lista svih odrađenih servisa te odabirom nekog od njih otvara se servisni nalog sa svim radovima i ugrađenim dijelovima.

 

Servisni nalozi - list...
Servisni nalog - primk...
Detalji vozila
Sistemske postavke
 
Za još slika kliknuti ovdje.

 

Popis funkcionalnosti:

Kreiranje / upravljanje nalozima za servis vozila:

  •  Lista naloga po statusu (otvoreni, zatvoreni, svi), po vrsti (kreira korisnik) po vozilu, kupcima, serviseru, datumu prijema ....
  •  Brza pretraga po partneru, broju naloga, registraciji ili broju šasije
  •  Administriranje liste vozila te pretraživanje iste
  •  Za svako vozilo definira se proizvođač, model, godina proizvodnje, registracija, broj šasije, pređeni kilometri
  •  Opcija postavljanja "Staze dokumenata za vozila" – postavljanjem ove staze za svako vozilo se kreira digitalna mapa u koju se mogu spremati različiti dokumenti vezani uz vozilo npr. fotografije oštećenja, upute za ugrađene dijelove, sheme ...
  •  U digitalnu mapu vozila mogu se spremati i servisni nalozi klikom na tipku "Pohrani SN" u servisnom nalogu (indikator da li je SN pohranjen ili ne)
  •  Za svako vozilo klikom miša dostupna je lista svih odrađenih servisnih naloga
  •  Administriranje liste najčešćih kvarova/radnji koje serviser treba otkloniti odnosno odraditi (čiščenje filtra, promjena ulja ...)
  •  Administriranje liste statusa naloga – definira se naziv, da li je krajnji status te maksimalno vrijeme u danima koje nalog može provesti u tom statusu (ukoliko je to vrijeme prekoračeno nalog u listi bude označen bojom koju je korisnik postavio kroz lokalne postavke za prekoračeno vrijeme)
  •  Kreiranje servisnog naloga (postavke firme/kontakt osobe, datuma prijema, predmeta servisa, modela, serijskog broja, opisa kvara.....)
  •  Personalizirane primke/nalozi (logo firme, zaglavlje, upis uvjeta servisa koji se ispisuje na servisnoj primci
  •  Personalizirane primke/nalozi (logo firme, zaglavlje, upis uvjeta servisa koji se ispisuje na servisnoj primci
  •  Ispis servisne primke / naloga (A4 iliA5 format)
  •  Spremanje primke/naloga u pdf formatu
  •  Kreiranje ponude i računa direktno iz servisnog naloga
  •  Kreiranje novog servisnog naloga iz starog
  •  Administriranje vrsta servisnih naloga (garancija, kvar, izlazak na teren, dijagnostika...)
  •  Administriranje statusa servisnih naloga (zaprimljen, u radu, čeka na dijelove, završen isporučen...) sa zaključnom klauzulom npr. kod statusa isporučen – ne treba se pojavljivati više u listi
  •  Pridjeljivanje servisnih naloga serviserima
  •  Mogućnost podešavanja najčešćih postavki servisnih procesa, kroz lokalne postavke, zbog ubrzavanja unosa u računalo (predefinirana vrsta naloga, predefinirani serviser, predefinirani status)
  •  Pregled artikala po servisnim nalozima svim / fakturiranim / nefakturiranim
  •  Nefakturirani artikli u servisnim nalozima se smatraju rezervirani tj. kod pregleda stanja na skladištima količina artikala koji se nalaze u nefakturiranom servisnom nalogu iskazan je u stupcu "Zaduženo u nalozima"

 

Kreiranje / upravljanje ponudama:

  •  Lista ponuda s filterima (statusu, firmi, kontaktu, vremenskom intervalu ...) početna postavka je postavljena tako da prikazuje aktivne/nerealizirane ponude
  •  Brza pretraga po broju ponude ili partneru
  •  Postavka za direktno spremanje ponuda u definiranu mapu
  •  Kreiranje ponude direktno iz servisnog naloga - na ponudi kreiranoj iz servisnog naloga ostaje link na servisni nalog i obrnuto. Klikom na link otvara se dokument na kojeg se link odnosi
  •  Kreiranje servisnog naloga iz ponude
  •  Dupliciranje već postojeće ponude - otvara se forma za unos nove ponude prilikom čega se kopiraju stavke i postavke firme i kontakt osobe
  •  Opcija slanja ponude e-mailom direktno iz programa (automatski se podiže definirani e-mail klijent i kreira ponuda u obliku pdf priloga, a za pošiljatelja se uzima e-mail adresa od korisnika ili firme koja je definirana na ponudi)
  •  Kreiranje računa iz ponude gdje se kopiraju svi podaci iz ponude u novi račun te je potrebno samo odabrati način plaćanja
  •  Kreiranje predujma iz ponude (kod kreiranja računa iz takve ponude program automatski povlači predujma i umanjuje iznos koji je potrebno platiti)
  •  Na računu/avansu/prodajnom nalogu koji je kreiran iz ponude nalazi se link na ponudu iz koje je kreiran

 

Kreiranje / upravljanje artiklima:

  •  Jednokratan unos artikala i cijena u šifrarnik artikala
  •  Kreiranje novog artikla direktno iz liste artikala
  •  Kreiranje neograničenog broja artikala s 4 nivoa cijena
  •  Klasifikacija artikala po grupi / nadgrupi
  •  Klasifikacija po tipu artikla (usluga, roba, materijal)
  •  Kartica artikla – ulazi / izlazi artikla za skladište po dokumentima (računima / skladišnim dokumentima)
  •  Pretraživanje artikala po: nazivu, šifri, grupi artikla, oznaci dobavljača
  •  Grupiranje artikala u listi po grupi/nadgrupi
  •  Stanje artikala po skladištima
  •  Ispis etiketa za artikle na naljepnice (naljepnice 4x10 i 3x13 - ispis barkoda)
  •  Uvoz artikala iz Excel datoteke
  •  Automatsko kreiranje zapisnika o promjeni cijena za sva maloprodajna skladišta prilikom promjene cijene artikla
  •  Opcija označavanja artikala sa stanjem 0 ili negativnim stanjem na skladištu (korisnikov odabir boje prikaza takvih artikala u listi artikala)
  •  Postavka prikaza samo dostupnih artikala na skladištu

 

Kreiranje / upravljanje računima:

 

Kreiranje/upravljanje, skladištima i dokumentima:

 

  •  upravljanje firmama
  •  upravljanje kontaktima
  •  upravljanje korisnicima
  •  

Izvorni kod rješenja

Naslovnica Cjenik Izvorni kod Rješenja Program za servis vozila i plovila