Kvalitetan servis započinje urednim preuzimanjem te evidentiranjem podataka vezanih za vozilo / plovilo i naručitelja servisa. Ukoliko je vozilo / vozilo već prije bilo na servisu, isto se izabire iz liste te se automatski dohvaćaju i podaci o vlasniku.
Naručitelju se potom izdaje servisna primka kao dokaz predaje vozila / plovila na servis na kojoj su ispisani uvjeti servisa. Servisni nalog se pridodjeljuje serviseru te se tijekom servisa nadopunjuje s izvršenim radovima kao i ugrađenim dijelovima. Vrste i statusi servisnog naloga administriraju se od strane korisnika . Kako su ponude sastavni dio ovog modula ista se može izraditi iz servisnog naloga kao i servisni nalog iz prihvaćene ponude. Račun za servisiranje kreira se direktno iz servisnog naloga po stavkama u nalogu, odnosno utrošenim uslugama i ugrađenim dijelovima. Za svako vozilo klikom miša se dobiva lista svih odrađenih servisa te odabirom nekog od njih otvara se servisni nalog sa svim radovima i ugrađenim dijelovima.
Popis funkcionalnosti:
Kreiranje / upravljanje nalozima za servis vozila:
- Lista naloga po statusu (otvoreni, zatvoreni, svi), po vrsti (kreira korisnik) po vozilu, kupcima, serviseru, datumu prijema ....
- Brza pretraga po partneru, broju naloga, registraciji ili broju šasije
- Administriranje liste vozila te pretraživanje iste
- Za svako vozilo definira se proizvođač, model, godina proizvodnje, registracija, broj šasije, pređeni kilometri
- Opcija postavljanja "Staze dokumenata za vozila" – postavljanjem ove staze za svako vozilo se kreira digitalna mapa u koju se mogu spremati različiti dokumenti vezani uz vozilo npr. fotografije oštećenja, upute za ugrađene dijelove, sheme ...
- U digitalnu mapu vozila mogu se spremati i servisni nalozi klikom na tipku "Pohrani SN" u servisnom nalogu (indikator da li je SN pohranjen ili ne)
- Za svako vozilo klikom miša dostupna je lista svih odrađenih servisnih naloga
- Administriranje liste najčešćih kvarova/radnji koje serviser treba otkloniti odnosno odraditi (čiščenje filtra, promjena ulja ...)
- Administriranje liste statusa naloga – definira se naziv, da li je krajnji status te maksimalno vrijeme u danima koje nalog može provesti u tom statusu (ukoliko je to vrijeme prekoračeno nalog u listi bude označen bojom koju je korisnik postavio kroz lokalne postavke za prekoračeno vrijeme)
- Kreiranje servisnog naloga (postavke firme/kontakt osobe, datuma prijema, predmeta servisa, modela, serijskog broja, opisa kvara.....)
- Personalizirane primke/nalozi (logo firme, zaglavlje, upis uvjeta servisa koji se ispisuje na servisnoj primci
- Personalizirane primke/nalozi (logo firme, zaglavlje, upis uvjeta servisa koji se ispisuje na servisnoj primci
- Ispis servisne primke / naloga (A4 iliA5 format)
- Spremanje primke/naloga u pdf formatu
- Kreiranje ponude i računa direktno iz servisnog naloga
- Kreiranje novog servisnog naloga iz starog
- Administriranje vrsta servisnih naloga (garancija, kvar, izlazak na teren, dijagnostika...)
- Administriranje statusa servisnih naloga (zaprimljen, u radu, čeka na dijelove, završen isporučen...) sa zaključnom klauzulom npr. kod statusa isporučen – ne treba se pojavljivati više u listi
- Pridjeljivanje servisnih naloga serviserima
- Mogućnost podešavanja najčešćih postavki servisnih procesa, kroz lokalne postavke, zbog ubrzavanja unosa u računalo (predefinirana vrsta naloga, predefinirani serviser, predefinirani status)
- Pregled artikala po servisnim nalozima svim / fakturiranim / nefakturiranim
- Nefakturirani artikli u servisnim nalozima se smatraju rezervirani tj. kod pregleda stanja na skladištima količina artikala koji se nalaze u nefakturiranom servisnom nalogu iskazan je u stupcu "Zaduženo u nalozima"
Kreiranje / upravljanje ponudama:
- Lista ponuda s filterima (statusu, firmi, kontaktu, vremenskom intervalu ...) početna postavka je postavljena tako da prikazuje aktivne/nerealizirane ponude
- Brza pretraga po broju ponude ili partneru
- Postavka za direktno spremanje ponuda u definiranu mapu
- Kreiranje ponude direktno iz servisnog naloga - na ponudi kreiranoj iz servisnog naloga ostaje link na servisni nalog i obrnuto. Klikom na link otvara se dokument na kojeg se link odnosi
- Kreiranje servisnog naloga iz ponude
- Dupliciranje već postojeće ponude - otvara se forma za unos nove ponude prilikom čega se kopiraju stavke i postavke firme i kontakt osobe
- Opcija slanja ponude e-mailom direktno iz programa (automatski se podiže definirani e-mail klijent i kreira ponuda u obliku pdf priloga, a za pošiljatelja se uzima e-mail adresa od korisnika ili firme koja je definirana na ponudi)
- Kreiranje računa iz ponude gdje se kopiraju svi podaci iz ponude u novi račun te je potrebno samo odabrati način plaćanja
- Kreiranje predujma iz ponude (kod kreiranja računa iz takve ponude program automatski povlači predujma i umanjuje iznos koji je potrebno platiti)
- Na računu/avansu/prodajnom nalogu koji je kreiran iz ponude nalazi se link na ponudu iz koje je kreiran
Kreiranje / upravljanje artiklima:
- Jednokratan unos artikala i cijena u šifrarnik artikala
- Kreiranje novog artikla direktno iz liste artikala
- Kreiranje neograničenog broja artikala s 4 nivoa cijena
- Klasifikacija artikala po grupi / nadgrupi
- Klasifikacija po tipu artikla (usluga, roba, materijal)
- Kartica artikla – ulazi / izlazi artikla za skladište po dokumentima (računima / skladišnim dokumentima)
- Pretraživanje artikala po: nazivu, šifri, grupi artikla, oznaci dobavljača
- Grupiranje artikala u listi po grupi/nadgrupi
- Stanje artikala po skladištima
- Ispis etiketa za artikle na naljepnice (naljepnice 4x10 i 3x13 - ispis barkoda)
- Uvoz artikala iz Excel datoteke
- Automatsko kreiranje zapisnika o promjeni cijena za sva maloprodajna skladišta prilikom promjene cijene artikla
- Opcija označavanja artikala sa stanjem 0 ili negativnim stanjem na skladištu (korisnikov odabir boje prikaza takvih artikala u listi artikala)
- Postavka prikaza samo dostupnih artikala na skladištu
Kreiranje / upravljanje računima:
- Za fakturiranje se koristi modul maloprodaje i/ili modul prodaje
Kreiranje/upravljanje, skladištima i dokumentima:
- Za upravljanje skladištem koristi se modul robno
- upravljanje firmama
- upravljanje kontaktima
- upravljanje korisnicima